Monday, September 26, 2011

Tayangan Hebat - Harus Tonton di Hujung Minggu Anda..

Aktiviti libur di hujung minggu, hanya menonton wayang. saya sememangnya kaki wayang, minat ku kepada wayang mengatasi segalanya, sampai ada kawan yang mengatakan jikalau hendak mencari saya di hujung minggu, cari di panggung wayang. sampai macam tu sekali. tapi saya tidak kisah, yang penting hati gembira dan sedikit sebanyak dapat melepaskan tekanan kerja. Selalunya saya akan mengadakan Movieton dengan menonton sebanyak 3 filem dalam satu hari.

Imej: Carian Google

Imej: Carian Google

Imej : Carian Google

Imej: Carian Google

Imej: Carian Google

Imej: Carian google

Imej: Carian Google

Imej: Carian Google


Antara semua movie ni, saya paling suke Final Destinantion dan Mad Ghost 4. kedua-dua filem ni sangat mencemaskan dan mengujakan. tetapi yang ada sakit jantung, dinasihatkan agar tidak menonton cerita ni. pasti sesak nafas lepas tu. Contagion sebuah cerita yang sangat baik, para pelakon pun hebat cuma cerita ni sangat berat untuk orang-orang yang dah berumur macam saya dan ada juga sekali sekala saya terdengar orang berdengkur. 

Johnny English seronok ditonton dan ia sesuai untuk semua lapisan masyarakat. saya terhibur dengan lawak Mr. Bean yang memang kelakar. Appollo 18 pun tidak kurang hebatnya. membawa penonton ke bulan dan ada beberapa gambar yang dirakamkan oleh angkasawan menunjukkan terdapat objek  hidup di atas sana. cuma kesahihan gambar-gambar tersebut tidak dapat dipastikan kebenaranya.

filem Fright Night lakonan hebat Collin Farrel juga amat sesuai ditonton, anda tidak akan menyesal membayar RM untuk membeli tiket untuk filem ini. bagi saya filem Abduction merupakan filem anti klimaks. macam tiada kepuasan bila penjahat dengan mudah dibunuh. Pada permulaan cerita, filem ini sangat boring, banyak bercakap daripada aksi, hampir ke penghujung jalan cerita barulah filem ini menaikkan bulu roma. filem ini adalah kombinasi kepada boring dan seronok tetapi tetap hebat. filem tersebut adalah Warrior.

Peace No War..

2 comments: