Sunday, December 18, 2011

TAHUN 2011 ....

Dear Bloggers ...

Tahun 2011 dah hampir ke penghujungnya, hanya tinggal beberapa hari sahaja kita akan menyambut tahun baharu 2012. Tahun yang pastinya akan lebih mencabar, pelbagai dugaan dan halangan pun begitu kita mengharapkan agar 2012 lebih membawa kepada kebahagian, mendapat apa yang kita inginkan dan lebih sejahtera.

Tahun 2011 ini ada beberapa carta yang ingin saya kongsikan bersama pembaca semua. Carta tersebut adalah perkara yang disukai sepanjang tahun 2011 ini.


LAGU YANG DISUKAI



lagu SERIBU SESALAN nyanyian Ning Baizura, Shiela dan Jacquline ini memang mendapat perhatian ramai orang, saya juga tidak terkecuali untuk meminati lagu ini.  Gabungan suara 3 wanita ini begitu terserah dan mantap menjadikan saya tidak pernah bosan untuk sentiasa mendengar lagu ini melalui youtube.



FILEM MELAYU PALING DISUKAI




yea, saya memang mengemari filem KL Gangster ini. kekuatan filem bukan sahaja daripada para pelakon 5 bintang Malaysia, malah memiliki sinopsis cerita yang baik dan memiliki unsur komedi, ganas, kekeluargaan dan pengajaran. Nampaknya saya tidak sabar untuk menanti kemunculan KL Gangster 2 .


DRAMA PALING DISUKAI




Saya sebenarnya tidak pernah mengikuti perkembangan artis-artis korea apatah lagi drama-drama korea yang sering mendapat perhatian rakyat Malaysia. fenomena Kpop umpana tsunami melanda Malaysia sehingga ada beberapa artis yang begitu taksub dengan Kpop style. saya pula telah jatuh cinta dengan GLORY JANE lakonan hebat Park Min Young , Chun Jung Myung dan Lee Jang Woo. Drama ini adalah drama pertama korea yang saya gilai.


PENYANYI YANG PALING DISUKAI



mestipun begitu ramai artis baharu muncul mewarnai persada tanah air dan nama mereka begitu gah dan lagu-lagu yang mereka nyanyikan begitu asyik, namum ia tidak mengugat saya untuk terus meminati Fauziah Latiff. Artis yang sekian lama menjadi idola ini tiada tandinganya.




saya percaya anda juga mempunyai perkara yang paling diminati, apa yang saya minati sudah semestinya tidak sama dengan apa yang anda minati. sudah menjadi lumrah dunia selera manusia adalah berbeza. ada beberapa perkara lagi yang saya minati tetapi ia akan bersambung pada catatan yang akan datang.

peace.

Kesemua gambar diatas bukan milik saya. ia adalah hasil carian google images.

1 comment: