Friday, September 2, 2011

Jelitawan Dunia Beraksi Lagi..

Dear Bloggers....



Carian Google : Logo Rasmi Miss Universe.


e1tribe ingin menyebarkan berita mengenai Miss Universe 2011 ... yang mana pertandingan ini akan diadakan pada 12 September 2011 di sebuah Bandar Mentropolitan San Poulo Brazil... tentunya seluruh dunia tidak sabar untuk menyaksikan jelitawan dunia beraksi pada malam pertandingan yang pastinya menjanjikan persembahan yang penuh gilang gemilang.

Malaysia tidak terlepas untuk menyertai pertandingan ini bilamana jelitawan bernama DEBORAH HENRY akan mewakili Malaysia pada temasya tahunan tersebut.


Carian Google : Deborah Henry : Kuala Lumpur : berusia 26 tahun

Rasanya seluruh rakyat Malaysia mengharapkan agar Jelitawan Deborah Henry bersinar di Brazil seterusnya mampu mengharumkan nama Malaysia di mata dunia. Tanggungjawab yang digarap oleh Jelitawan Malaysia ini merupakan satu tugasan yang amat besar, jesteru itu, kepada semua bloggers adalah dipohon untuk memberikan sokongan padu kepada Jelitawan Malaysia ini dengan mengundi di laman Sasawang rasmi Miss Universe http://www.missuniverse.com/ dengan membuat pilihan ke atas nama Deborah Henry. Sokong jangan tak sokong....


No comments:

Post a Comment