Saturday, September 10, 2011

kARIPAP-KARIPAP CINTA ...


Imej: Carian Google

pada 6 September 2011 yang lalu, saya telah menonton Filem Karipap-Karipap Cinta arahan Othman Hafsham yang telah dilakonkan oleh Gambit dan Melia Aimelia dibantu oleh para pelakon yang lain. Bagi pendapat saya, jalan cerita filem ini bolehlah dikatakan bagus dan menarik, ia sesuai ditonton oleh semua lapisan masyarakat apabila penulisan filem ini berunsurkan 1 Malaysia.  Ada masa-masa tertentu saya tersenyum sendirian melihat aksi komedi yang dipaparkan, tetapi saya tidak merasakan ada unsur cinta yang kuat bila menontonya. Hendak tahu bagaimana kekuatan filem ini, silalah menonton di pawagan berdekatan anda.

Peace.

1 comment:

  1. bro...ni entri pertama yg aku jumpa pasal pengakuan dah tengok movie ni...
    aku bukan pe ma...ada mamat gambit tu...sikit pun x minat kat beliau.biapun aku x sebagus beliau...tapi duet wayang aku bukan untuk lakonan beliau ma.huhu...

    ReplyDelete